• Pärnu Koidula Gümnaasium
  • Oxfordi Ülikool
  • Tartu Ülikool
Previous Next
HITSA õpilaskonkursi „Mängumaraton“ finaalis selgitati laupäeval parimad noored mänguloojad. Gümnaasiumiastme võit tuli Koidula gümnaasiumisse.
Võistlusel osales 240 last 95 omaloodud mänguga. Korraldajate andmetel laekus võistlusele nii programmeerimist kui ka tarka internetikasutust õpetavaid mänge, leidus nii mobiili-, arvuti-, laua-, mälu- ja robotimänge.
Gümnasistide hulgas võitsid esikoha Pärnu Koidula gümnaasiumi noored Kärt Kaljuvee ja Künter Suve mänguga „L(aua)N(uti)P(roge)“, mis õpetab turvalist internetikäitumist. Teisele kohale jäi Tallinna Õismäe Vene lütseum ja kolmanda koha sai Kohtla-Järve Järve gümnaasium.
Noori mänguloojaid juhendas kooli haridustehnoloog Tiiu Leibur. Palju õnne!
18556304 682359888616382 1065016673491411087 n
18581935 682358165283221 5476730744503142706 n
18589002 682359281949776 3651907859279784034 o

Uudised

10. klassi astujate dokumentide vastuvõtt

Palume Sinul tuua oma dokumendid Koidula kooli 10. klassi astumiseks kooli Metsa 21. Dokumentide... Loe edasi...
IMAGE Auhinnaline koht saksa keele tõlkevõistluselt

Meie kooli G2BK õpilane Eva-Lotta Jõemägi saavutas üleriigilisel tõlkevõistlusel Tallinnas 10.-12.... Loe edasi...
IMAGE Gümnaasiumi lõpuaktus on 20. juunil Pärnu Kontserdimajas

Pärnu Koidula gümnaasiumi lõpuaktus on teisipäeval, 20. juunil kell 12 Pärnu Kontserdimajas.  Loe edasi...
IMAGE Mängumaratoni võit tuli Koidulasse

HITSA õpilaskonkursi „Mängumaraton“ finaalis selgitati laupäeval parimad noored mänguloojad.... Loe edasi...
IMAGE Annabel Sarapuu pälvis "Andeka lapse" stipendiumi

Laste- ja noorteaasta raames kutsus Zonta Pärnu klubi esitama taotlusi stipendiumikonkursile "Andekas... Loe edasi...
IMAGE Anatoomia praktikum oli veidi hirmutav, kuid põnev

Esmaspäeval, 15. mail käis bioloogiaklubi koos huvilistega G2A klassist Tartu Ülikooli Biomeedikumis... Loe edasi...

Eelolevad sündmused